Re: Windows 7 i BSOD - jak sie pozbyc?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Wed 28 Apr 2010 - 11:38:34 MET DST

Am 28.04.2010 11:28, Araneus Diadematus wrote:

> Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisał w
> wiadomości news:83qb6tF5i6U1@mid.uni-berlin.de...

> A ile kolorĂłw?
> Jeśli więcej, niż 256, to w ustawieniach rozdzielczości odptasz opcję
> "ukryj tryby, których ten monitor nie może", ustaw żądaną rozdziałkę.
> Powinno pomóc. Daj znać o rezultatach.

Wydaje mi sie, ze ze standardowymi, windowsowymi sterownikami, system
potrafi uzyskac na tym sprzecie jedynie 800x600.

No ale nie wazne. Wlasnie sprzet oddalem do sklepu (kupiony wczoraj),
wzialem inny model, z inna karta graficzna.
Choc nie obylo sie bez wciskania kitu "a wie pan, to maly komputer, to
dlatego - mozna na nim uruchamiac tylko przegladarke, Worda i Excela".
Zobaczymy wieczorem, jak to dziala.

Swoja droga, ile warte sa te wszystkie "Windows Certified" i podobne
loga poprzylepiane ze wszystkich stron opakowania, skoro pierwszy lepszy
program wywala caly system? Ktos sprawdza ta jakosc, czy tylko biora
pieniadze za logo, a reszte maja w nosie?

> BTW. Spróbuj odpalić jakiegoś Linuxa live, jak on się zachowuje?

Stabilnie.
memtest tez nie wykazuje zadnych bledow.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org