Re: [XP] svchost.exe - stałe obciążenie CPU

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Thu 22 Apr 2010 - 22:05:27 MET DST

Użytkownik "latet" <latet@spam.pl> napisał w wiadomości
news:hqq0l1$53b$1@inews.gazeta.pl...
> Wczoraj zmieniałem sterowniki nVidii na najnowsze - może to ma
> związek?

Jak kilka dni temu szukałem sterów dla siebie, mam kartę Palit (NVidia)
GeForce GT7300, to na stronie było ostrzeżenie, tylko nie pamiętam, czy
dla mojej linii, czy dla jakiejś innej, bodajże o problemach ze
stabilnością... Zresztą, swoją kartę też nakarmiłem nowym sterem i
wychrzaniłem go szybciej, niż założyłem, pozostając przy sterowniku
zintegrowanym wcześniej z instalką - nie mogłem uzyskać prawidłowego
odświeżania, tzn. synchro było, ale obraz rozmywał się poza ekran.
Zdaje mi się, że felerną wersją była 197.21... Teraz jest nowsza i notki
z ostrzeżeniem znaleźć nie mogę.

--
((*))
((+))