Re: win 7 sie wiesza. help

Autor: Mateusz <mateusz.chmurzynski_at_gmail.com>
Data: Mon 19 Apr 2010 - 11:58:23 MET DST

On 17 Kwi, 22:54, "ejSi" <mil...@CUTITadforce.pl> wrote:
[ciach]
Nie wiem za bardzo na co patrzeć w tym dzienniku
> zdarzeń (jakaś podpowiedź?)
> na chwilę obecną chyba pościągam wszystkie sterowniki pod win 7 ze strony
> producenta i zainstaluje je.
W dzienniku zdarzeń skoncentruj się na błędach systemowych i błędach
aplikacji. Nie mam siódemki teraz pod ręką ale jest to prosta rzecz.
Posortuj sobie wg statusów i po kłopocie.

Napisz jeszcze jakie masz ustawienia dot. oszczędzania energii ?
dobrze kombinujesz ze sterami ale najpierw odinstaluj stare, żeby nie
było jeszcze gorzej niż jest. Po wszystkim odpal ccleaner'a i usuń
śmieci z rejestru.