Re: win 7 sie wiesza. help

Autor: ejSi <milosz_at_CUTITadforce.pl>
Data: Sat 17 Apr 2010 - 22:54:54 MET DST

by Chichotek:
A nie możesz z tego upgradu zainstalowac czystej wersji win7?

nie, ten upgrade nie daje możliwości czystej instalacji.

Użytkownik "Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> napisał w wiadomości
grup
> to że system jest prekonfigurowany to nie znaczy że ma się tak
> zachowywać. Ja bym celował w drivery. Chipset, grafika. Lapek się
> grzeje ? przedmuchałeś chłodzenie ? w dzienniku zdarzeń jest
> informacja na temat jakiegokolwiek błędu ? czy po ponownym
> uruchomieniu systemu wyświetla się jakiś błąd ?
>
> Dla pewności odpal jeszcze memtest'a. Myślę, że zwiechę powoduje jakiś
> wadliwy sterownik.

być może lapek potrzebuje jakiś innych sterowników pod win 7 niż te które
były wcześniej pod viste...
 lapek się nie grzeje, jest to nowiutki model więc nie podejrzewam usterek
sprzętowych, tym bardziej że poza tym działa sprawnie.
Po ponownym uruchomieniu odpala się sprawdzanie dysku po czym system ładuje
się jakby nigdy nic. Nie wiem za bardzo na co patrzeć w tym dzienniku
zdarzeń (jakaś podpowiedź?)
na chwilę obecną chyba pościągam wszystkie sterowniki pod win 7 ze strony
producenta i zainstaluje je.

ejSi