Re: który emulator dla Linux'a ?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Mon 19 Apr 2010 - 10:23:58 MET DST

Użytkownik "Dominik & Co" <dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid>
napisał w wiadomości news:hqgqek$ufm$1@news.onet.pl...
> Radosław Sokół rzecze:

> Popieram, poza dobrą zdatnością dla początkującego
> rzeczone Ubuntu można zainstalować "wewnątrz" Windows
> http://wubi-installer.org/

A przy odrobinie wysiłku, naprawdę odrobinie, podłączyć można wersję już
spolszczoną, w każdym razie mnie się udało podłączyć Karmelkowego
Koliberka, ktory sam nie jest sprzężony z WUBI.
System NTFS, wirtualny dysk wewnątrz, na nim Ubuntu. Ruszyłem pod WINE
WinMX-a i Gadu-Gadu najnowsze, bez dźwięków. Warto spróbować nawet bez
szacher-macher.

--
((*))
((+))