Re: win 7 sie wiesza. help

Autor: Mateusz <mateusz.chmurzynski_at_gmail.com>
Data: Fri 16 Apr 2010 - 14:48:26 MET DST

to że system jest prekonfigurowany to nie znaczy że ma się tak
zachowywać. Ja bym celował w drivery. Chipset, grafika. Lapek się
grzeje ? przedmuchałeś chłodzenie ? w dzienniku zdarzeń jest
informacja na temat jakiegokolwiek błędu ? czy po ponownym
uruchomieniu systemu wyświetla się jakiś błąd ?

Dla pewności odpal jeszcze memtest'a. Myślę, że zwiechę powoduje jakiś
wadliwy sterownik.