Re: Backup z kilkunastu maszyn.

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_at_gmail.com>
Data: Sat 10 Apr 2010 - 12:27:07 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> Jeśli nie boisz się skryptowania to polecam tandem DeltaCopy plus coś do
> podmontowywania shadowcopy pod literkę. Zaletą takiego rozwiązania jest
> to, że taki backup nie wymaga włączania udostępniania plików pomiędzy
> maszynami, a także to, iż kopiowane są same różnice w zawartości plików
> a nie całe pliki. W dobie napuchniętych plików Outlook.pst może to mieć
> spore znaczenie. Poza tym umożliwa to także backupowanie poprzez wolne
> łącza, np. Internet.
>
> Patrz
> http://groups.google.com/group/pl.comp.nowe-programy/msg/cb5de07cb6966b33

Nie boje sie skryptow, jestem pryszczersem uzywajacym na codzien linuksa,
a ostanio poznaje potege skryptow windowsa i nie powiem - bardzo mi sie to
podoba :) Interesuje mnie opcja ktora nie wymaga udostepniania katalogow
po sieci, tak wiec z pewnoscia sie temu blizej przyjrze.

Dziekuje wszystkim z linki i odpowiedzi. W poniedzialek zabiore sie ostro
do testow programow ktore byliscie laskawi mi podac.

--
Artur 'Bzyk' Frydel
"W Królestwie Środka nigdy nie wiadomo, co jest przysłowiem, a co zwykłą