Re: Backup z kilkunastu maszyn.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 10 Apr 2010 - 16:50:05 MET DST

Dnia Sat, 10 Apr 2010 10:27:07 +0000 (UTC), Artur Frydel napisał(a):

> Nie boje sie skryptow, jestem pryszczersem uzywajacym na codzien linuksa,
> a ostanio poznaje potege skryptow windowsa i nie powiem - bardzo mi sie to
> podoba :) Interesuje mnie opcja ktora nie wymaga udostepniania katalogow
> po sieci, tak wiec z pewnoscia sie temu blizej przyjrze.
>
> Dziekuje wszystkim z linki i odpowiedzi. W poniedzialek zabiore sie ostro
> do testow programow ktore byliscie laskawi mi podac.

To dorzucę Ci jeszcze programik pozwalający na przechowywanie wielu
wersji plików przy minimalnym nakładzie miejsca na hdd (używa
hardlinków). Coś jak rsnapshot w Linuksie, tylko pod Windows, pod nazwą
HardBackup. Unikalne i darmowe rozwiązanie.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/