Re: Jak uzyskac dzwiek mono?

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Thu 08 Apr 2010 - 23:14:50 MET DST

Dnia Thu, 08 Apr 2010 22:45:45 +0200, BQB napisał(a):

> Ja mam po polsku, ale jest jeszcze opcja use in oraz pewnie nie
> wszystkie kodeki masz wybrane. Nie wiem, jakie w przeglądarce są używane
> na stronach. W każdym razie opcja Kodeki jest u mnie na samej górze i
> trzeba włączyć te co są wyłączone. Jakbyś podesłał linka do www z
> dźwiękiem mono, to mógłbym pokombinować.

Nie widzę opcji "use in", widzę "Use ffdshow only in", ale chyba nie o to
chodzi.
Link do filmiku ze skopanym stereo:
http://www.youtube.com/watch?v=KawX0yHm19I&feature=player_embedded
Od 21 do 32 sekundy głos jest tylko w prawym kanale.
Używam Opery, ale podejrzewam (mam nadzieję), że wystarczy jedno ustawienie
na wszystkie przeglądarki.

--
GLaF