Re: Jak uzyskac dzwiek mono?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 08 Apr 2010 - 22:45:45 MET DST

GLaF pisze:
> Dnia Thu, 08 Apr 2010 17:08:38 +0200, BQB napisał(a):

> W programie "ffdshow audio decoder configuration" w okienku "DirectShow
> control" ustawiłem "Merit: very high" i zdjąłem ptaszka z "Don't use
> ffdshow in" i dalej filmiki z przeglądarki lecą w stereo. Chyba trzeba
> gdzieś we flash playerze to ustawić, ale nie widzę w nim odpowiednich
> opcji.

Ja mam po polsku, ale jest jeszcze opcja use in oraz pewnie nie
wszystkie kodeki masz wybrane. Nie wiem, jakie w przeglądarce są używane
na stronach. W każdym razie opcja Kodeki jest u mnie na samej górze i
trzeba włączyć te co są wyłączone. Jakbyś podesłał linka do www z
dźwiękiem mono, to mógłbym pokombinować.