Re: VBS - skad wziac metody i wlasciwosci

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 02 Apr 2010 - 23:05:55 MET DST

mrkramer <hhfm@poczta.fm> napisał(a):
> Tak jest dokumentacja. I jest wlasciwosc do ktorej sie odnosze w
> przykladzie. Tylko jak dojsc dalej do kolejnych.
> Biorac z mojego przykladu kolejne jest "body" a pozniej "innertext". Tego
> w dokumentacji juz nie znalazlem a wlasnie takie cos chcialbym sie
> dowiedziec skad to brac. Wczoraj akurat tego potrzebowalem, ale nastepnym
> razem bede potrzebowal innych wlasciwosci i zanim znajde szukajc w sieci,
> bo moze ktos napisal, to chcialbym sam wyluskiwac. Ale nie wiem jak.

Naprawdę słabo szukasz. Może Ctrl+F powinieneś użyć?
Podałem Ci linka. Document jest właściwością i masz go w tabelce Properties.
Przechodzisz więc na
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa752052(v=VS.85).aspx
Masz tam wyraźnie napisane:
The HTMLDocument object is functionally equivalent to the HTML document
object used in HTML page script.
Słówko document jest linkiem:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms531073(v=VS.85).aspx
Tam masz obiekt document ładnie opisany. Chcesz body? Proszę bardzo, jest
jak byk w tabelce Objects. Klikasz
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms535205(v=VS.85).aspx
Proszę bardzo, wszystko jest. Także właściwość innerText:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms533899(v=VS.85).aspx
Dalej już koniec bo to obiekt typu String.
Sorki, ale naprawdę nie wiem jaki masz problem. Po prostu klikaj w linki...

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/