Re: VBS - skad wziac metody i wlasciwosci

Autor: mrkramer <hhfm_at_poczta.fm>
Data: Fri 02 Apr 2010 - 18:21:51 MET DST

Grzegorz Niemirowski napisal w dniu 2010-04-02 16:29:

> Przecież dokumentacja jest pod pierwszym linkiem z Google...
> http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa752084(VS.85).aspx

Tak jest dokumentacja. I jest wlasciwosc do ktorej sie odnosze w
przykladzie. Tylko jak dojsc dalej do kolejnych.
Biorac z mojego przykladu kolejne jest "body" a pozniej "innertext".
Tego w dokumentacji juz nie znalazlem a wlasnie takie cos chcialbym sie
dowiedziec skad to brac. Wczoraj akurat tego potrzebowalem, ale
nastepnym razem bede potrzebowal innych wlasciwosci i zanim znajde
szukajc w sieci, bo moze ktos napisal, to chcialbym sam wyluskiwac. Ale
nie wiem jak.