Re: VBS - skad wziac metody i wlasciwosci

Autor: mrkramer <hhfm_at_poczta.fm>
Data: Tue 13 Apr 2010 - 18:45:03 MET DST

Grzegorz Niemirowski napisal w dniu 2010-04-02 23:05:

> Naprawdę słabo szukasz. Może Ctrl+F powinieneś użyć?
> Podałem Ci linka. Document jest właściwością i masz go w tabelce
> Properties. Przechodzisz więc na
> http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa752052(v=VS.85).aspx
> Masz tam wyraźnie napisane:
> The HTMLDocument object is functionally equivalent to the HTML document
> object used in HTML page script.
> Słówko document jest linkiem:
> http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms531073(v=VS.85).aspx
> Tam masz obiekt document ładnie opisany. Chcesz body? Proszę bardzo,
> jest jak byk w tabelce Objects. Klikasz
> [...]
najlepsze jest to ze nijak nie moge dostac sie do tego adresu poprzez
wyklikanie bezposrednio ze strony microsoft.com > msdn > library.

Jak sie wchodzi z google to jrst. Jak chce wejsc poprzez library msdn to
nie malinku objects dla internet explorer. ........ dobre.

BTW chcialbym miec ta dokumentaje w chm.
A moze ktos ma?