Re: [ot] jak zebrać na hdd film ze strony TVP

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 29 Mar 2010 - 12:37:31 MET DST

GLaF in news:133uc4630hg2a$.6fvtajvdgce1.dlg@40tude.net
> Najpierw odpalasz filmik na stronce, żeby zaczął się ściągać (możesz potem
> od razu spauzować). Jak filmik się ściągnie (na stronie tvp jak niebieski
> pasek dojdzie do końca),

zaraz, jakies nieporozumienie...
  1.
piszesz, ze odpalam film w przegladarce i moge zrobic pause, po chwili
piszesz, ze niebieski pasek dojdzie do konca - jak ma dojsc do konca w
ekranie webowym, jak jest stop...?
  2.
Oraz: musze najpierw i tak caly film zobaczyc w przegladarce? Takiej
mozliwosci "zgrabowania" to ja nie szukam, bo to jest banalne, to ja znam,
od tego mam malenki VideoCacheView - ogladam w przegladarce caly film,
zamiast na piechote, to VideoCacheView przeszukuje cache
przegladarki,przenosi z cache w dowolne miejsce dysku i mam film.

Ja szukam grabbera, ktory nie zmusza mnie do obejrzenia calego, np
godzinnego filmu,ale ktory po wklepaniu adresu w panel grabbera pozwoli
natychmiast sciagnac caly film bez jego ogladania online. W ostatecznosci
jakis plugin, ktory kaze przegladarce obejrzec z 5 sek filmu,zalapac
wszelkie haczyki na serwer gdzie jest film, a dalej to juz sciaga
samodzielnie i w miare mozliwosci szybko.