Re: [ot] jak zebrać na hdd film ze strony TVP

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Mon 29 Mar 2010 - 02:52:53 MET DST

Dnia Mon, 29 Mar 2010 02:30:13 +0200, Animka napisał(a):

> To jak to teraz nagrać na tym FLV Player czy Record Toolbar, bo nie chce
> się link wkleić. Otwierają się pliki w komputerze.

Najpierw odpalasz filmik na stronce, żeby zaczął się ściągać (możesz potem
od razu spauzować). Jak filmik się ściągnie (na stronie tvp jak niebieski
pasek dojdzie do końca), to klikasz "Save Video" -> "Save media..." i film
zapisuje się domyślnie w Moje Dokumenty\Ask and Record Toolbar
Trochę to inna filozofia od popularnych downloaderów (mogę się mylić, bo
ich nie używam), ale IMHO jednak to b. wygodny sposób. Dzięki dużemu cache
można offline "ściągnąć" film, który się oglądało np. wczoraj, nawet jak
sieć padła.

--
GLaF