Re: [ot] jak zebrać na hdd film ze strony TVP

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Mon 29 Mar 2010 - 13:23:01 MET DST

Dnia Mon, 29 Mar 2010 12:37:31 +0200, 1634Racine napisał(a):

> GLaF in news:133uc4630hg2a$.6fvtajvdgce1.dlg@40tude.net
>

> zaraz, jakies nieporozumienie...
> 1.
> piszesz, ze odpalam film w przegladarce i moge zrobic pause, po chwili
> piszesz, ze niebieski pasek dojdzie do konca - jak ma dojsc do konca w
> ekranie webowym, jak jest stop...?

Nie stop, tylko pauza. Niebieski pasek czyli nr 2 na rys.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0166d70979238c84.html

> 2.
> Oraz: musze najpierw i tak caly film zobaczyc w przegladarce? Takiej
> mozliwosci "zgrabowania" to ja nie szukam, bo to jest banalne, to ja znam,
> od tego mam malenki VideoCacheView - ogladam w przegladarce caly film,
> zamiast na piechote, to VideoCacheView przeszukuje cache
> przegladarki,przenosi z cache w dowolne miejsce dysku i mam film.
>
> Ja szukam grabbera, ktory nie zmusza mnie do obejrzenia calego, np
> godzinnego filmu,ale ktory po wklepaniu adresu w panel grabbera pozwoli
> natychmiast sciagnac caly film bez jego ogladania online.

Ani nie musisz go oglądać, ani mieć okna przeglądarki na wierzchu.
Wystarczy, że przeglądarka będzie ten film ściągać w tle. Możesz w tym
czasie pracować w innych kartach przeglądarki lub ją zminimalizować i robić
cokolwiek innego. Godziny też nie musisz czekać, tylko tyle żeby cały film
ściągnął się z serwera na komputer - w tym czasie nie można zamykać karty
przeglądarki z filmem.

> W ostatecznosci
> jakis plugin, ktory kaze przegladarce obejrzec z 5 sek filmu,zalapac
> wszelkie haczyki na serwer gdzie jest film, a dalej to juz sciaga
> samodzielnie i w miare mozliwosci szybko.

Mniej więcej tak to działa, tylko do ściągania potrzebuje otwartej
przeglądarki.

--
GLaF