Re: Nie znaleziono punktu wejścia procedury freeaddrinfo w bibliotece ws2_32.dll

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 27 Mar 2010 - 18:00:55 MET

Araneus Diadematus <warchlak@chlewik.pl> napisał(a):
> Ma, acz nie tak rozbudowany jak w XP, oraz raczej nie w górę. Pomyślałem
> sobie o jakiejś maszynie wirtualnej, nie wiem, czy ReactOS by tego nie
> łyknął, wgrać mu tylko GG, to nie będzie tak ciążyło. Albo, jak pisałem,
> starszego GG, bądź któryś z klientów alternatywnych.

Najprościej będzie użyć starszej wersji. Nowe nie wnoszą nic ciekawego a są
tylko przeładowane badziewiem.
Co do ReactOS to z tego co wiem to jest to samodzielny system a nie program
do wirtualizacji. Możesz spróbować jakiejś maszyny wirtualnej (VirutalBox,
VMWare) aczkolwiek nie wiem czy one też nie wymagają czegoś nowszego niż
Windows 2000 :)

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/