Re: Nie znaleziono punktu wejścia procedury freeaddrinfo w bibliotece ws2_32.dll

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sat 27 Mar 2010 - 18:14:09 MET

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:holdk8$1bh1$1@opal.icpnet.pl...
> Najprościej będzie użyć starszej wersji. Nowe nie wnoszą nic ciekawego
> a są tylko przeładowane badziewiem.

W sumie masz rację. Kiedyś mały programik, przybyło mu w zasadzie trochę
audio, no, także telefon, a rozrósł się niemożebnie.

> Co do ReactOS to z tego co wiem to jest to samodzielny system a nie
> program

No tak, położyć go na maszynie wirtualnej i pod nim zainstalować to
nieszczęsne GG (jeśli już musi być ta najnowsza wersja). Maszyna ma
przecież połączenie z netem, to i GG powinno zadziałać.

> do wirtualizacji. Możesz spróbować jakiejś maszyny wirtualnej
> (VirutalBox, VMWare) aczkolwiek nie wiem czy one też nie wymagają
> czegoś nowszego niż Windows 2000 :)

Chyba starsza VMW odpali pod W2k... A nie, M$ VPC chyba starsza pod W2k
odpali, VMware kładłem, chodził, ale dawno i nie pamiętam, więc nie
ocenię.
VBox zachowywał się u mnie mocno niestabilnie, wieszając od
wirtualizowanej sesji, do siebie samego. Parę razy chyba nawet DEP
zapyskował... Pamięć et consortes sprawne.

--
((*))
((+))