Re: Nie znaleziono punktu wejścia procedury freeaddrinfo w bibliotece ws2_32.dll

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sat 27 Mar 2010 - 17:54:16 MET

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:hoku1a$m78$1@opal.icpnet.pl...

> Racja. Z drugiej strony GG ma napisane na stronie, że działa od XP w
> górę.

Któreś z poprzednich GG było kompilowane na w2k, na NT4 bywało, że
traciło stabilność. Ale wielkich problemów nie było.

> A Windows 2000 ma tryb zgodności?

Ma, acz nie tak rozbudowany jak w XP, oraz raczej nie w górę. Pomyślałem
sobie o jakiejś maszynie wirtualnej, nie wiem, czy ReactOS by tego nie
łyknął, wgrać mu tylko GG, to nie będzie tak ciążyło. Albo, jak pisałem,
starszego GG, bądź któryś z klientów alternatywnych.

--
((*))
((+))