Re: avi z aparatu fotograficznego

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Tue 23 Mar 2010 - 22:07:30 MET

W dniu 2010-03-23 07:25, Dominik & Co pisze:
> Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

> Weź się ode mnie odplumkaj.

żę co? Przecie nie mam do ciebie pretensji. Wyjaśniłem tylko gościowi o
co chodzi.

> Mencoder jest pod Windows i działa.

Możliwe. Jednak czy sądzisz, że po wypowiedzi:
,,A ciut jaśniej dla początkującego można? :) to jakaś linia komend
chyva tak? Jaki program? Mencoder? '' jest to właściwe narzędzie dla
niego? Przecie osoba początkująca sobie z tym nie poradzi.

> A jak ktoś ma wstręt do linii poleceń, to nie poradzę.

To nawet nie chodzi o linię poleceń, bo ja jako były linuksiarz też ją
lubię, ale mencodera nigdy nie potrafiłem zaczaić. Kiedyś mi go podawano
jako rozwiązanie na jakieś problemy, ale i tak nigdy go nie zakląłem
tak, żeby zadziałał. Zawsze sypał błędami, a czytanie mana mi nic nie
dawało. On wymaga ogromnej wiedzy o kodekach, ich działaniu i w ogóle
sporej wiedzy. Jak już z linii komend, to jakiegoś narzędzia na f
używałem i to akurat jakoś w wersji LAMER udało mi się użyć do
przekodowania czegoś.

> Właśnie w ten sposób najwygodniej przerobić stado plików,
> a wręcz można zrobić sobie automat przy zaciąganiu z karty SD.

Pewnie można, ale akurat avidemuksem też, a nie wymaga takiej wiedzy
specjalistycznej, której np. ja nie mam, a gość jak widać z pytania też
nie.

--
Przemysław Adam Śmiejek