Re: Robienie zrzutów ekranu w tle

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 23:18:10 MET

** Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl> wrote:

> Oczywiście. Znam VNC i nawet kiedyś próbowałem go używać, jednak koszmarnie
> zerowa wydajność zmusiła mnie do zaniechania i przeszedłem na rzutnik.

Stary co ma rzutnik do VNC to przerasta moje poziomy percepcji i wyobraźni...

> Tak, wiem. Tylko sieć czy też może system nie wydala.

Ani jedno ani drugie. Przesłanie klatki via VNC powiedzmy z ekranu 1024x768 to
będzie myślę góra 10KB/s (robiąc klatkę na sekundę). Tyle co nic no chyba, że
siedzisz na modemie, a nie 100Mbps Ethernecie. Tyle jeżeli chodzi o sieć.
Jeżeli chodzi o obciążenie komputera to proces serwera VNC zajmuje myślę góra
2MB pamięci, a obsłużenie wywołania przesłania klatki (wraz z kompresją itd.)
to na w miarę współczesnym (dajmy na to P2 MMX) komputerze jest pomijalne.

Sorry nie pisz co nie wydala dopóki faktycznie nie przeanalizujesz jak to
działa - domysły to jest bez sensu. To jest wszystko mierzalne i policzalne i
to są bardzo proste sprawy. W końcu to komputer jest, a nie fizyka kwantowa.

> No ale do SWF.

No do SWF i co? A jakby było do FOOBAR to co? Skoro jest dostępny player to
operator może sobie go zainstalować i osiągnąć to o co pytałeś - podglądnąć
zapisaną sesję pulpitu...

(...)

> Swoją szosą, znasz jakiś odtwarzacz? Bo ja znam tylko przegladarki, a one nie
> potrafią przewijać.

Chociażby VLC. Stary Tobie się nawet nie chce Google użyć, więc w zasadzie
dyskusję uważam za jałową - próbowałem pomóc - nie da się. Po prostu idź do
sklepu i kup takie rozwiązanie, klikniesz w setup.exe i będzie działało. Są
takie. Oczekujesz, że za darmo, bez żadnego wkładu w Twojej strony itd. to się
samo zrobi...

No cóż... dostałeś kilka gotowych rozwiązań. Powodzenia.