Re: Jak osiągnąć rozdzielczość HDReady?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 22:49:50 MET

** Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl> wrote:

> Celowałem, że to jakaś uniwersalna cecha Windowsa, a nie pytałeś o szczegóły,
> to nie wpadłem na to, że trzeba to podać.

Windows/sterowniki grafiki wyświetlają na liście dostępnych do wyboru
rozdzielczości tylko te, które są obsługiwane przez kartę i monitor. Przy czym
Windows wie o tym jakie rozdzielczości łyka monitor z profilu monitora, profil
monitora jest dopasowany do tego jak on się przedstawi. Może być tak, że
Windows nie zna tego typu monitora dlatego prezentuje rozdzielczości
"standardowe" (i jak widać nawet w Windows 7 HD Ready nie jest zaliczane do
standardu). Dlatego warto spróbować poinformować (poprzez instalację profilu)
Windows o tym z jakim monitorem ma do czynienia - wtedy jest możliwe, że ta
rozdzielczość się pojawi.

Generalnie potencjalnie możliwych do obsłużenia przez potencjalną kartę i
potencjalny monitor rozdzielczości jest kilkastet jak nie kilka tysięcy (tylko
ich ustawianie nie ma większego sensu) - chciałbyś aby Windows prezentował Ci
taki wybór rozdzielczości? ;)

Ergo: spróbuj doinstalować profil ("sterowniki") tego monitora - powinien być
dostępny w dziale "support/wsparcie" producenta monitora.