Re: Jak osiągnąć rozdzielczość HDReady?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 22:36:55 MET

W dniu 2010-03-18 22:18, Konrad Kosmowski pisze:
> Poszukaj na stronie producenta monitora.

Czyli tak z gołego windowsa się nie da tej rozdzielczości osiągnąć?
A czemu HDReady się da?

> BTW z uporem maniaka nie piszesz jaki to monitor,

No nie pytałeś. Szczerze mówiąc nie wiem. Jest w pracy, będę go widział
we wtorek. Nie mam tam netu. Chciałem się przygotować w miarę.

> jaka karta graficzna

Intel. W jednym Mobile Intel 945 Express Chipset Family (tak mówi XP). W
drugim nie wiem, bo leży w pracy. Ale też jakiś taki Intel zwykły.

> i jaki
> laptop

Jeden: Compaq Mini, drugi Lenovo r61e.

> - następnym razem wysil się i to napisz.

Celowałem, że to jakaś uniwersalna cecha Windowsa, a nie pytałeś o
szczegóły, to nie wpadłem na to, że trzeba to podać.

--
Przemysław Adam Śmiejek