Jak osiągnąć rozdzielczość HDReady?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 22:00:57 MET

Witam,

w domu mam telewizor HD i mój lapek spokojnie wyciąga te 1900 na cośtam
i wszystko działa. Niestety w pracy mam tylko HDReady i nie widzę takiej
rozdzielczości 1380 na cośtam, czy ile to jest HDReady. Mogę ustawić
1024x768, ale wtedy proporcje sÄ… zepsute.

Można jakoś windowsa zmusić, żeby udostępniał taką rozdzielczość?
(windows XP oraz Vista, zależy od sprzętu).

--
Przemysław Adam Śmiejek