Re: Jak osiągnąć rozdzielczość HDReady?

Autor: gl12d4 <gl12d4_at_DELETEgazeta.pl>
Data: Fri 19 Mar 2010 - 20:52:06 MET

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości
news:hnu2jv$oiv$1@news.interia.pl...
> Witam,
>
> w domu mam telewizor HD i mój lapek spokojnie wyciąga te 1900 na cośtam
> i wszystko działa. Niestety w pracy mam tylko HDReady i nie widzę takiej
> rozdzielczości 1380 na cośtam, czy ile to jest HDReady. Mogę ustawić
> 1024x768, ale wtedy proporcje są zepsute.
>
> Można jakoś windowsa zmusić, żeby udostępniał taką rozdzielczość?
> (windows XP oraz Vista, zależy od sprzętu).

Sprawdź w opcjach programu zarządzającego kartą graficzną - u mnie w Viście
z kartą na Intelu można wpisac z palca _dowolną_ (z dokładnością do
piksela - z zachowaniem proporcji lub bez) rozdziałkę zewnętrznego monitora
np: 1280x720, mimo że jej nie ma w trybach obsługiwanych. Po wpisaniu
rozdzialki uruchamia sie kilkusekundowy test i zazwyczaj ta rozdizelczośc
pojawia się na liście akceptowanych trybów i można ją normalnie wybrać.

pzdrw
gl12d4