Re: [Win7] Jak z wersji angielskiej bezboleśnie zrobić polską?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 21:58:15 MET

** Latet <latet@nospam.pl> wrote:

> Jak z wersji angielskiej Win7 bezboleśnie zrobić polską? W wersji Ultimate,
> to chyba banalne - po prostu zmiana ustawienia, restart i już.

Tak.

> Ale w innych wersjach?

W innych nie.

Przeczytaj ten wątek:
http://forum.techit.pl/viewtopic.php?f=4&t=384

> Wiem... trzeba kupić wersję polską i zainstalować. Ale nie w tym problem.
> Chodzi mi o to, czy da się to sensownie i skutecznie zrobić metodą
> "nadinstalwania", abym nie musiał szykać i ściągać sterowników do sprzętu.

Tak to nie ma związku ze sprzętem. Modulo taki szczegół, że jak np. instalujesz
programy, które mają wielojęzykowe instalatory dajmy na to Google Earth i inne
to jak instalujesz je na angielskiej wersji to robią Ci angielskie wpisy w
menu, jeżeli potem przełączysz na polski (nawet hakując manualnie) to nadal
zostaną wpisy angielskie. Podobnie może być np. ze sterownikami, które
dodatkowo instalują nakładki (np. dokładają się do menu kontekstowego pulpitu)
- to może zostać po angielsku. To samo tyczy się niektórych elementów
interfesju np. po takiej konwersji nazwy interfejsów sieciowych czy schematy
dźwięków (i pewnie w kilku innych miejscach jakieś pierdy) zostaną po
angielsku. W sumie nic strasznego - kwestie kosmetyczne, nie wpływają na
działanie systemu.

> Nigdy nie nadinstalowywałem windows na windows, zawsze instalowałem od zera.
> Dlatego mam obawy...

Ja mam odwrotnie tzn. preferuję mieć system po angielsku w całości (bo jest
wtedy spójnie, a nie pomieszanie polskiego z angielskim), polskiego Windows 7
Professional potraktowałem zgodnie z opisem na tym forum (tylko przeczytaj CAŁY
wątek) modulo, że nie musiałem instalować pakietu z językiem angielskim bo ten
jest domyślnie obecny w każdej wersji językowej. No i zadziałało bez problemu.