[Win7] Jak z wersji angielskiej bezboleśnie zrobić polską?

Autor: Latet <latet_at_nospam.pl>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 21:41:04 MET

Witam,

Jak z wersji angielskiej Win7 bezboleśnie zrobić polską?
W wersji Ultimate, to chyba banalne - po prostu zmiana ustawienia, restart i
już.

Ale w innych wersjach?
Wiem... trzeba kupić wersję polską i zainstalować.
Ale nie w tym problem. Chodzi mi o to, czy da się to sensownie i skutecznie
zrobić metodą "nadinstalwania", abym nie musiał szykać i ściągać sterowników do
sprzętu.
Nigdy nie nadinstalowywałem windows na windows, zawsze instalowałem od zera.
Dlatego mam obawy...

Dzieki,

latet