Re: Jak zabezpieczyć netbooka przed awarią systemu?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 14 Mar 2010 - 13:05:31 MET

W dniu 2010-03-14 12:53, Andrzej Libiszewski pisze:
> Co ty opowiadasz, że nie ma takich dużych pendraków? Przecież na pełną
> kopię systemu powinien starczyć taki o pojemności 8GB, a na 16GB jeszcze
> zostanie dużo miejsca. Pendraki o większej pojemności też istnieją, a komu
> się nie podoba za takie przepłacać może kupić zewnętrzny dysk twardy...

Ale nie wiem jak mam taką kopię ratunkową zrobić! Była mowa o robieniu
obrazu dysku C, a on zajmuje 140GiB, z czego około 20 już jest zajęte na
system i programy (nie liczę moich danych, które mogę owszem, spróbować
przegrać na innego kompa przed archiwizowaniem).

> Gwoli ścisłości, start z ukrytej partycji we wszystkich HP następuje po
> naciśnięciu F11. Nie pamiętam jednak, czy w małych taka ukryta partycja
> jest.

Na tym dysku nie ma takiej partycji. Jest tylko 1 partycja główna C.

ATPO: Znacie jakieś narzędzie do zmieniania rozmiaru partycji dla XP?
Vista sama potrafi, ale XP nie :(

--
Przemysław Adam Śmiejek