Re: Jak zabezpieczyć netbooka przed awari± systemu?

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Sun 14 Mar 2010 - 12:53:48 MET

Dnia Sun, 14 Mar 2010 12:41:05 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> b) Jak mam zrobić kopię na INNY dysk, skoro pendrajwy nie są aż tak
> pojemne, a innego nośnika nie ma na tym kompie?

Co ty opowiadasz, że nie ma takich dużych pendraków? Przecież na pełną
kopię systemu powinien starczyć taki o pojemności 8GB, a na 16GB jeszcze
zostanie dużo miejsca. Pendraki o większej pojemności też istnieją, a komu
się nie podoba za takie przepłacać może kupić zewnętrzny dysk twardy...

Gwoli ścisłości, start z ukrytej partycji we wszystkich HP następuje po
naciśnięciu F11. Nie pamiętam jednak, czy w małych taka ukryta partycja
jest.