Re: Karta RS232 PCI pod Win 7 64-bit

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Fri 12 Mar 2010 - 11:05:11 MET

Użytkownik "Luke" <luke@luke.net> napisał w wiadomości
news:hnd0sq$34s$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Droga grupo,
>
> Posiadam kartę PCI "Sunix 4079A" (swego czasu popularne) 2xRS232 i
> 1xLPT. Po migracji XP->Win7 64-bit, mimo instalacji sterowników 64-bit
> ze strony producenta, karta po prostu nie działa bez jakiegokolwiek
> komunikatu o błędzie (w systemie jest wszystko OK, programy widzą
> porty,
> ale po prostu nie ma komunikacji).
>
> Czy ktoś może mnie w jakikolwiek sposób ukierunkować, co z tym zrobić?
> Potrzebuję mieć koniecznie co najmniej 2 szeregowe i 1 równoległy pod
> [...]

O ile dobrze pamiętam, to może być kwestia buforów FIFO, miałem kiedyś
dawno podobny problem, jeszcze za czasów DOS-owych, ktoś mi powiedział,
że to właśnie FIFO, czy UART (już nie pamietam, to ponad 10 lat temu
było) i do tego potrzeba by było specjalnych sterowników. Ale nie było
dane mi wypróbować, jak zdobyłem stery, to jakimś cudem upaliłem porty i
musiałem jechać na karcie I/O kupionej na giełdzie za 5 złotych... Która
żadnych sterów dodatkowych nie wymagała, po prostu ruszyła.
Chyba musisz zaryzykować coś kupić, albo wziąć jakąś kartę
"uniwersalną", najprostszą możliwą, spora szansa, że pójdzie.
Pozostawiam temat otwarty na wypadek, gdyby ktoś jeszcze potrzebował
informacji (kto wie, czy i nie ja?) :)

--
Zanim napiszesz posta w Usenecie: http://rtfm.killfile.pl
(Wszelka korespondencja masowa, przesłana na mój adres mailowy,