Re: Exchange

Autor: Marcin Zawadzki <zawias_at_gmail.com>
Data: Thu 11 Mar 2010 - 17:06:10 MET

On Mar 11, 2:02 pm, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:
> "Leon" <roberttru...@poczta.onet.pl> wrote in message

> Guzik nie da sie pracowac. VPN na serwerze (albo jeszcze lepiej jakis router
> z Radiusem, z tanich moge polecic Linksysa RV082). Outlook niech sie laczy
> bezposrednio do exchange'a. Cala poczte beda miec w Outlooku w trybie
> offline, POP3 robi sie zbedny.
>
> W ten sposob odpada korzystanie z POPa z roznych domowych komputerow, na
> ktorych diabli wiedza co jest poinstalowane.
>
> Pozdrawiam
> Kamil

albo opcja Outlook Anywhere w MS Outlooku, czyli ³±czenie z exchangem
po http(s)
moja juzeria bardzo to sobie chwali
a je¶li chodzi o walkê ze spamem, to pomaga nam w tym McAfee i ich
GroupShield SpamKiller for Exchange, dziennie wylapuje ok. 10 tys.
sztuk mielonki (mam gdzie¶ tak 300 mailboxow w Exchange'u) i dzia³a
oczywi¶cie w obie strony
konfiguracja i "wywa¿enie" spam score zajê³o mi kilka m-cy :-/

--
pozdrawiam,
Marcin Zawadzki