Re: Exchange

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Fri 12 Mar 2010 - 11:59:03 MET

"Marcin Zawadzki" <zawias@gmail.com> wrote in message
news:ba1aab77-463e-49e3-9e0b-8caa35813132@i25g2000yqm.googlegroups.com...

> albo opcja Outlook Anywhere w MS Outlooku, czyli łączenie z exchangem
> po http(s)
> moja juzeria bardzo to sobie chwali

Z tego nie korzystalem, dzieki za cynk. Rozumiem, ze dziala na zasadzie
podobnej do Iphonow i calej reszty - laczy sie z OWA?

> a jeśli chodzi o walkę ze spamem, to pomaga nam w tym McAfee i ich
> GroupShield SpamKiller for Exchange, dziennie wylapuje ok. 10 tys.
> sztuk mielonki (mam gdzieś tak 300 mailboxow w Exchange'u) i działa
> oczywiście w obie strony
> konfiguracja i "wyważenie" spam score zajęło mi kilka m-cy :-/

Kilku klientow ma GS, ale jest tez bardzo dobre darmowe narzedzie (niestety
dziala jedynie dla poczty przychodzacej) - Maia Mailguard. Na jakims leciwym
serwerze z Suse dziala u mnie juz od 3.5 roku niedotykane. Najwieksza zaleta
jest mozliwosc tworzenia kont dla uzytkownikow, ktorzy moga sami sprawdzac
czy cos waznego tam nie utkwilo.

Pozdrawiam
Kamil