XP - drukarka LPT

Autor: inst4nce <inst4nce_at_gazeta.pl>
Data: Thu 11 Mar 2010 - 10:18:01 MET

Witam

Mam drukarkę HP LJ 1300 podłączoną przez port LPT1: w systemie Win XP SP2.
Pod windowsem drukowanie jest OK. Chciałem puścić wydruk z programu DOSowego
przez LPT1 i nie działa (tzn miga tylko dioda, że przyjmuje dane, ale nie
drukuje). Gdy podłącze igłówkę OKI, to wydruk z DOSowej aplikacji wychodzi.
Tak samo komenda dir > lpt1 powoduje tylko miganie tej diody w HP LJ 1300.
Jakiś czas temu podłączałem jakąś starszą laserówkę pod XP i drukowałem z
programu DOSowego i było OK. Nie wiem dlaczego na tej HP LJ 1300 nie działa?

pozdr
inst4nce