Re: XP - drukarka LPT

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Thu 11 Mar 2010 - 22:31:01 MET

> Mam drukarkę HP LJ 1300 podłączoną przez port LPT1: w systemie Win XP
> SP2. Pod windowsem drukowanie jest OK. Chciałem puścić wydruk z
> programu DOSowego przez LPT1 i nie działa (tzn miga tylko dioda, że
> przyjmuje dane, ale nie drukuje).

Może przyjmuje dane do bufora, ale papier weźmie dopiero, gdy dostanie
sygnał sterujący końca strony.
Taką przypadłość ma moja HP DJ 959c, trzeba ręcznie nacisnąć przycisk
wysunięcia papieru, wtedy zaczyna drukować.

Zobacz czy coś się stanie, gdy zadasz coś dużego (wielostronicowego) do
wydruku.

--
Azarien