Re: XP i brak litery USB

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 09 Mar 2010 - 18:21:50 MET

Dnia Tue, 09 Mar 2010 10:50:21 +0100, OMSON napisał(a):

> U mnie w pracy są głownie z SP2.

A jest jakiś konkretny powód tego stanu - oprócz zapracowanego admina
oczywiście?

> Co masz na myśli?

To, że system od SP3 w górę (w starszym nie mam jak sprawdzić)
prawidłowo podpowiada pierwszą wolną literkę od góry, ale użytkownik -
zamiast się zastanowić nad powodem takiego zachowania - dość często
zmienia ją na pierwszą wolną od dołu, blokując sobie tym samym dostęp do
napędów USB.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/