jak przenieść Win i Office na inny dysk?

Autor: PaweL <lespaw_at_interiakropkaonet.pl>
Data: Sun 07 Mar 2010 - 17:23:30 MET

Witam

    Chcę wymienić dysk w laptopie na szybszy. Komputer kupiłem używany z Win
XP professional i ms office professional 2003. W identyfikatorze systemu nie
ma "OEM", w office też nie widzę zwrotu "OEM". Mam klucze licencyjne do
rejestracji obu produktów. Nie mam oryginalnych dysków instalacyjnych, ale
mam dysk OEM WinXP z innego komputera, a office chyba można pobrać ze strony
Microsoft?
Czy bez problemu zainstaluję i aktywuję system i office na nowym dysku
twardym?

z góry dziękuję za pomoc

--
pozdrawiam