Re: Win7, problem z partycjami

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Wed 03 Mar 2010 - 20:04:58 MET

"Araneus Diadematus" <warchlak@chlewik.pl> wrote in message
news:4b8e8e4b$1@news.home.net.pl...
> Najnowszy PM, ten juĹź od Nortona, nie jest taki archaiczny i znakomicie radzi
> sobie z dużymi partycjami. Ino prawdą jest to, ze narzędzie to nieodpowiednio
> użyte, może narobić szkód. A z opisu wynikło, że zostało bardzo nieodpowiednio
> użyte. Wtedy rzeczywiście jest niebezpieczne.
> Swojego PC macałem nim i zachowując tzw. BHP, nie miałem od kilku last ani
> jednej wpadki, mimo niekiedy dość intensywnego używania.

jak sie wie co sie robi to zupelnie inna bajka, ale 'naprawianie' czegokolwiek
softem ktory nawet nie pokazuje dokladnie co zrobi, nie oferuje mozliwosci
cofniecia tych zmian\backupu i gubi sie przy bardziej nietypowych przypadkach
jest proszeniem sie o klopoty, zwlaszcza jezeli uzytkownik nie dosc ze nie
ma stosownego backupu to jeszcze nie jest dokladnie pewien co robi i co
chce uzyskac

a do zmiany oznaczenia partycji jako aktywna wystarczy spokojnie darmowy
ptedit32