Re: Win7, problem z partycjami

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 03 Mar 2010 - 16:50:28 MET

Użytkownik "tg" <aa@bb.cpl> napisał w wiadomości
news:335f1$4b8e76d6$59641911$4378@news.upc.ie...
> i nigdy wiecej nie uruchamiaj zabytkowego pm na wspolczesnym sprzecie,
> systemie plikow i systemie operacyjnym

Najnowszy PM, ten już od Nortona, nie jest taki archaiczny i znakomicie
radzi sobie z dużymi partycjami. Ino prawdą jest to, ze narzędzie to
nieodpowiednio użyte, może narobić szkód. A z opisu wynikło, że zostało
bardzo nieodpowiednio użyte. Wtedy rzeczywiście jest niebezpieczne.
Swojego PC macałem nim i zachowując tzw. BHP, nie miałem od kilku last
ani jednej wpadki, mimo niekiedy dość intensywnego używania.

--
Zanim napiszesz posta w Usenecie: http://rtfm.killfile.pl
(Wszelka korespondencja masowa, przesłana na mój adres mailowy,