Re: Win7, problem z partycjami

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Wed 03 Mar 2010 - 15:47:58 MET

"maX" <aver@interia.pl> wrote in message news:hmgqmu$s4n$1@atena.e-wro.net...
> Jak mam naprawić ten błąd który zrobił PM8? I co on wogóle zrobił, o co chodzi
> z tym Table Lenght? I jak mam wrócić do starego WinXP? (kiedyś to sobie w
> razie potrzeby pod windzianym PM8 przełączałem aktywną partycję i
> automatycznie była ukrywana dotychczasowa aktywna partycja, dzięki czemu bez
> bootmanagera mogłem sobie skakać między WinXP a Win98).

zacznij od wyciagniecia dysku z kompa, podlaczenia do innego i zarzucenia
jakiegos dobrego softu (np. http://findandmount.com/ ) do odzyskania plikow

nastepnie zreinstaluj systemy od najstarszego do najnowszego korzystajac
z wbudowanych w instalator narzedzi do partycjonowania, zrob backup mbr
i nigdy wiecej nie uruchamiaj zabytkowego pm na wspolczesnym sprzecie,
systemie plikow i systemie operacyjnym