Re: niemozliwy do otwarcia pdf

Autor: Animka <animka_at_to.nieja.wp.pl>
Data: Mon 01 Mar 2010 - 22:10:57 MET

W dniu 2010-03-01 20:25, artiun pisze:

> wybacz nie,rozumiesz. To co widać na ekranie, a to co idzie na książeczkę -
> to inne sprawy.

To znaczy, że być może coś nie tak z Twoją drukarką, ustawieniami. Ale
raczej to wina tej Twojej zepsutej wersji Foxit Reader. Zainstaluj inny
builid i spróbuj.

  Ja Ciebie poparłem, a Ty mi kły pokazujesz?

Zupełnie nie rozumiem o co Ci chodzi, w czym mnie poparłeś. Ja sama
wiem, że FR mi dobrze działa, drukarka dobrze drukuje, więc ...

>Jeśli chodzi o
> książkę.. to mój autorki projekt, sprawdzony - zdjęcia z 600 stron
> (sześciuset stron) pokazać mogę. Ten projekt , udany był robiony na 1.3.
> Nie mam jednej... całe bibliografie.
> Potem był problem, nie zachowywał marginesów (marnowałem sporo papieru, i
> tuszu). Tak, że wiem o czym piszę.

Toteż dlatego narazie drukuj po 1 stronie, bo szkoda papieru i tuszu.
Jak nie będzie brakowało tuszu i na początku drukarka wydrukuje dobrze,
to później już "z górki".

--
animka