Re: Jakie oprogramowanie do montażu filmów?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 31 Dec 2009 - 01:37:47 MET

Przemysław Adam Śmiejek pisze:

> http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/wmm1.png

*A*udio *V*ideo *I*nterleaved - nic ci to nie mówi? pierwsze literki
specjalnie pogrubiłem :)

> Ano. I wygląda na to, że to Avi co mam, to jest właśnie DV. Tylko że nie
> dzieli na kawałki.

> Nie wiem co to, ale już poczułem ubogość, bo efekty nie mają opcji i nie
> umiem np. wydłużyć ściemnienia. Ale może nie doszukałem jeszcze :D

Szybko trafisz w sufit możliwości, tak jak właśnie niedawno kiedy masz
problem z proporcjami, zakup vegasa, jada wszystkie formaty i do
wszystkich znanych eksportuje. Poza tym poczytaj trochę o technikaliach
montowania filmów na komputerze. (przeplot i te sprawy, korekcje
kolorów, gamma, nośniki, kompresja)

> W każdym razie, podobają mi się efekty ,,stary film'' :D

Jeśli zamierzasz to gdzieś publikować to ostrzegam, szybko ten efekt
zostanie dostrzeżony i wyśmiany - używanie efektów musi mieć uzasadnienie :)