Re: Jakie oprogramowanie do montażu filmów?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Wed 30 Dec 2009 - 16:41:06 MET

http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/wmm1.png

> Ja nie mogłem zaznaczyć bo kamerka nie zgrywa z taśmy w DV Avi.
> swoja droga, zgrywasz po FireWire?

Ano. I wygląda na to, że to Avi co mam, to jest właśnie DV. Tylko że nie
dzieli na kawałki.

> poczujesz ubogość jak będziesz chciał dodać ścieżki więcej niż po jednej.

Nie wiem co to, ale już poczułem ubogość, bo efekty nie mają opcji i nie
umiem np. wydłużyć ściemnienia. Ale może nie doszukałem jeszcze :D

W każdym razie, podobają mi się efekty ,,stary film'' :D

--
Przemysław Adam Śmiejek