Re: defragmentacja - tym razem dluga

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed 30 Dec 2009 - 09:28:23 MET

On Wed, 30 Dec 2009 09:14:40 +0100, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:

>Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisał w wiadomości

> To zmień metodę na "stealth" - dedykowana dla sytuacji jaką opisujesz.

od niej zaczalem bo sadzilem, po opisie metody, ze ona powinna miec
wiecej sensu w moim przypadku, ale powiem szczerze nie za duzo robi.
mieli dyskami przez dwa dni, mowi, ze program zakonczyl
defragmentacje, ale stan pofragmentowania plikow nie jesto wiele
lepszy niz byl na poczatku. dlatego zdecydowalem sie na cos bardziej
inwazyjnego. <rs>