Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Wed 30 Dec 2009 - 04:43:49 MET

Radosław Sokół pisze:

> Mnie taki stary skaner doskonale działa i pod kontrolą 64-bi-
> towego Linuksa.

Ale np. taki skaner Plustek Optic Pro choćby by był jak najlepszy - nie
zadziała już na XP i nowszych wersjach wersjach.
A szkoda, bo zmuszona byłam go sprzedać za grosze (a kosztował kiedyś
mnie pół niemałej premii kwartalnej) jakiemuś chłopakowi z allegro. No
cóż, z wielkim bólem, ale jakoś to przeżyłam. Kupiłam Canon, tym razem
za lepszy już skaner, nowy załaciłam tylko cos ok. 200 zł.

--
animka