Re: Jakie oprogramowanie do montażu filmów?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 30 Dec 2009 - 01:30:36 MET

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w
wiadomości news:hhe28a$qoe$1@news.interia.pl...

> No właśnie nawet jakoś by uszedł na podstawowy ogień, ale on cholera
> tylko WMV zgrywa. A mi by się przydało coś, co pracuje na formacie DV,
> żeby nie tracić jakości.

Jeśli bez efektów, to... czy nie pójdzie w Virtual Dub bez kompresji?
Tak zrobiłem, gdy zgrałem z TV reportaż o historii kolejki WKD, w
czasach wojny i po. Plik miał ok. 30 giga, ale spoko robiłem też przy
plikach ponad 150 GB, aby dysku starczyło. Kompresja dopiero po
odpowiednim przycięciu.
Wiem, półśrodek, ale na jakiś prostszy film powinno łyknąć. Chyba, że
sam zrzut do bitmapy pogarsza jakość (no, nie powinien...) wtedy się
wycofuję...

--
Rodzina nie cieszy, nie cieszy, gdy jest -
lecz kiedy jej ni ma - samotnyś jak pies!