Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 29 Dec 2009 - 18:49:06 MET

Dnia Tue, 29 Dec 2009 11:34:26 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Według mnie to efekt wyboru złego narzędzia docelowego. Arkusz
> kalkulacyjny faktycznie "wysiądzie" przy bardzo skomplikowa-
> nych wyrażeniach lub szybko przestanie być wiarygodny (chyba,
> że ktoś świetnie zna np. Excela i obuduje arkusz makrami oraz
> zabezpieczeniem komórek przed zmianą). Ale w tym zastosowaniu
> bardziej bym widział *dedykowany* program na peceta.

No ba. Pewnie. Tylko czy na pewno koszt napisania i późniejszego
wdrożenia takiego programu zrównoważyłby koszty utrzymania tej maszyny?
Nie byłbym wcale tego pewien.

> I od pa-
> ru lat pewnie napisanie takiego programu jest jak najbardziej
> możliwe, bo na pewno byle 'entry-level PC' ma dzisiaj większą
> moc obliczeniową, niż takie kolosy sprzed 20 lat :)

W liczbach absolutnych na pewno. Ale biorąc poprawkę na to, że na tych
maszynach działał bardzo szybki system, w trybie tekstowym, napisany w
asemblerze - gdzie słowa miały bodajże 56 bitów długości, to efektywna
różnica w wydajności wcale nie musiała być aż tak duża.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/