Re: Formatowanie karty pamięci

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 29 Dec 2009 - 18:49:05 MET

Dnia Tue, 29 Dec 2009 12:56:47 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> A po co chcesz karty pamięci NTFS? Ten system plików jest
> dosyć bezwzględny wobec kart pamięci i pen-drive, bo dzien-
> nik zmian jest często zapisywany i w efekcie karta zostanie
> wykończona.
>
> Pomijam to, że taką kartę będzie ciężko użyć w czymkolwiek
> poza pecetem z Windows, a i wtedy trzeba pamiętać, żeby nie
> przestawić praw dostępu.

NTFS może być bardzo przydatny. Choćby celem uruchomienia szyfrowania
EFS, które się idealnie nadaje na nośniki wymienne - nie wymaga praw
administratora ani żadnych specjalnych zabiegów (w rodzaju montażu
ułomnych bo kasowalnych kontenerów z danymi, etc.).

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/