Re: czy mozna spowolnić czas systemowy?

Autor: Bartosz <lot_skasujto_at_algrim.pl>
Data: Tue 29 Dec 2009 - 18:08:07 MET

Sprawa się powoli klaruje.
Pominęliśmy dystrybutora na Polskę i uderzyliśmy w wprost do Niemieckiego
producenta z rzadaniami pod groźbą procesu + odszkodowanie.
Producent na razie udostepnił darmowo oczywiście licencję na kolejne lata.
Sprawa prawna nadal jednak nadal nie jest zakończona bo w końcu program był
zakupiony na licencję stałą a producent sobie wymyślił tymczasowe.
Jak kogoś to intereuje to oczywiście opiszę jaksię zakończyła.

Chcociaż jak czytam wiekszość postów ludzi piszacych o jakimś piraceniu to
zastnawiam się czy jest sens bo albo ja niewyraźnie piszę albo wiekszość ma
tu problemy ze zrozumienie o co tak właściwie chodzi.
A chodzi o spora kasę.
Proszę sobie poczytać ile kosztuje pakiet programów wraz z programem
DentalDesigner oraz skanerem 3DShape.
Sprawa z tego co wiem dotyczy wszystkich uzytkowników tego programu w polsce
którzy zakupili go od polskiego dystrybutora.