Re: czy mozna spowolnić czas systemowy?

Autor: Bartosz <lot_skasujto_at_algrim.pl>
Data: Sat 05 Dec 2009 - 01:40:45 MET

> To wystarczy sobie sprawdzić co sprawdza program. Ew. sobie zrobić obraz z
> przed instalacji programu i go reinstalować co jakiś czas ustawiając
> odpowiedni
> czas systemowy.

Dziękuję za podpowiedź to może nie idealne rozwiązanie problemu, ale na
pewno w 100% zadziała ;)
Jesteś może ze Śląska ? ;) to zapraszam na piwo pisz na priw'a ;)
Te pare przywróceń systemu na pewno wystarczy nim zmieni się oprogramowanie
na innego producenta.
Jeśli zabawy z czasem nie poskutkują to zawsze pozostanie backup ;) dzieki.

Widzę panowie Konrad Kosmowski, Przemysław Śmiejek, macie problemy ze
zrozumieniem przykładu
PROGRAM ZAGRANICZNY JEST LEGALNIE ZAKUPIONY Z FAKTURĄ W POLSCE LECZ AUTOR
PROGRAMU ZMIENIL SOBIE WARUNKI SPRZEDAZY LICENCJI PO ZAKUPIE PROGRAMU !!!
LICENCJE STAŁE PRZEKSZTALCIŁ W CZASOWE !!!
NIKT TU NIE PIRACI !!!
Z tego co już się dowiedziałem jest to niezgodne z polskim prawem i sprawa
idzie do sądu a dystrybutor w Polsce niech się matwi czy mu kasy starczy na
odszkodowania ;)
Mnie ten problem nie dotyczy ja tylko pomagam sprzetowo się z nim uporać.
Celowo nie podaję nazwy programu i firm których to dotyczy bo nie chce im
robić antyreklamy.
To dla tych co mają problemy ze zrozumieniem tekstu i węszą jakies piractwo.