Re: atikmdag

Autor: Magdalena <magdalenaok_at_interia.pl>
Data: Thu 10 Dec 2009 - 14:38:36 MET

> Cache-owanie pamięci włączone w BIOSie?
> RAM sprawna?
> pamięć karty sprawna?
> Może być też zwalony flashplayer, a na to stery karty nie muszą
> poradzić... Jednakże przyjrzałbym się - miałem przypadki, że filmy
> cięły, gdy w BIOSie wyłączone było cache dla pamięci (o prockowym nie
> mówię, praca bez prockowego cache to koszmar)
> Sprawdź, czy karcie jest przydzielone przerwanie - a ściślej, czy
> włączony jest taki przydział w BIOSie (Assign IRQ for VGA). Bez tego
> mogą się dziać, nie muszą, różne problemy.
> [...]

Dzisiaj zainstalowałam nowego flash playera i póki co jest dobrze. Mam
nadzieję, że to naprawdę pomogło :-) Tylko zastanawia mnie dlaczego film
odtwarzany w małym oknie, odtwarzał się cały bez problemów, a kiedy ten
sam film włączyłam w trybie full screen, wtedy po kilku sekundach
wszystko siÄ™ wiesza. Poza tym komputer jest stabilny, chodzi po kilka
dni bez wyłączania i jest wszystko dobrze. Tak więc mam nadzieję, że
nowy flash player rozwiązał problem ostatecznie, ale będę musiała
jeszcze to dokładnie sprawdzić. W każdym razie wielkie dzięki za pomoc :-)

Pozdrawiam